Vivid @Sydney 2014 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Saskia Spierings - WaarBenJij.nu Vivid @Sydney 2014 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Saskia Spierings - WaarBenJij.nu

Vivid @Sydney 2014

Blijf op de hoogte en volg Saskia

24 Mei 2014 | Australië, Sydney

Zo, na 3 dagen is het ons volkomen duidelijk waarom de Aussies Sydney ( spreek uit : zit nie) deze naam hebben gegeven!
Moesten de we de eerste dag nog even wennen aan de stad en onderzoeken wat er zoal te beleven is, de dagen hierna kwamen we tijd te kort en is Sas bij terugkomst volledig fit om de 80 van de Langstraat in recordtijd af te gaan leggen.

In willekeurige volgorde een aantal "Must Sees" en of "Must Do's" voor iedereen die ooit overweegt naar Zitnie te gaan.
Terrasje pikken op Sydney Harbour, eten in Darling Harbour, bezoekje aan Australisch museum, beklimmen Sydney Harbour Bridge, wandelen door het historisch centrum "THE Rock" , waar de eerste huizen gebouwd zijn toen de Engelsen aan land kwamen en met de Ferry naar Manley Beach, minder bekend dan Bondi Beach, maar meer dan de moeite waard! Na een tochtje van een klein half uurtje door de prachtige baaien van Zitnie met uitzicht op skailajn kom je in een waar Surfers Paradise terecht en ontdek je hoe sportief iedere Aussie is. Jong of oud, man of vrouw, werkelijk iedereen is aan het board surfen. Zoals wij leren schaatsen, leren ze hier surfen, jammer dat wij niet mee konden doen.

Dan vergeet ik nog 2 attracties te benoemen, allereerst Vivid Sydney 2014, een prachtig evenement waar muziek en lasereffecten de stad letterlijk in licht laten bloeien. Maar de meest verrassende attractie is "made in vlijmen"! Ik zie jullie peinzen, "made in vlijmen" ?! Jazeker, deze dagen met stip binnengekomen in de top 10 van Zitnies "Must Sees" , het kapsel van en/of Sas! Dagelijks honderden keren bewonderd, de ene keer schimmig van achter de wimpers, dan weer verlegen lachend en zelfs de auteur is een aantal keren verwijtend aangekeken!

Kortom , wij verwachten een dezer dagen een lucratief aanbod van Zitnies grootste modebladen om deze trend uit vlijmen aan het grote publiek van Zitnie te introduceren. Maar ze moeten snel zijn, anders gaat de primeur naar Melbourne, onze volgende bestemming.

See Ya All

• 24 Mei 2014 - 16:44

Mandy:

Ha sas en Dennis,
    wat leuk om dit allemaal te lezen. Jullie maken me wel jaloers hoor..

Ik wilde even zeggen dat het top gaat hier, met de katten ook!

Ik zou zeggen, geniet geniet geniet en nog eens geniet! Ben benieuwd naar het volgende verhaal..

Ciaoooo x ment

• 24 Mei 2014 - 22:29

Mariëlle:

Hi Guys,

Volgens mij hebben jullie nu al een mega gave vakantie! We genieten weer volop van jullie reisverslagen en foto's! Goeie reis naar Melbourne en geniet van alle mooie momenten! Liefs van ons allemaal Xxx

• 25 Mei 2014 - 11:28

Patrick Kivits:

Dat gaat al goed daar in het verre land!
    Amper een week erop zitten en het lijkt al een maand....
    O ja als de modebladen echt beginnen te bieden bel me dan even, stuur ik de zus van Sas en kan ik ook nog wat mee snoepen ha,ha

• 25 Mei 2014 - 21:36

Sjon, Karin, Jens & Noor:

Ha Dennis en Sas,

Wat super leuk om jullie zo te zien genieten, en dit is nog maar pas het begin!

Groetjes Sjon, Karin, Jens & Noor xx

• 25 Mei 2014 - 21:57

Christien:

Gaaf hoor jullie reis. Ik ben jaloers maar ik kan je ook vertellen dat ik op bondi bracht ben geweest weliswaar lang geleden maar ben er wel geweest! Nog heel veel reis plezier en lekker genieten. Groetjes van ons

• 25 Mei 2014 - 22:31

Jurgen , Dyane & Kids:

Nou Den en Sas jullie hebben de vaart er goed in zitten.
    Allemaal even tof.
    En helemaal Super dat Sas daar on the Streets of Sydney als Star gezien wordt.

Dadelijk wordt ze nog famous in Sydney .

Veel plezier en succes in Melbourne.

Groeten

• 26 Mei 2014 - 12:10

Janneke:

Jeeee, wat ontzettend leuk om te lezen steeds. Jullie schrijven echt op een leuke manier!
    Jullie genieten er zeker van, groot gelijk! Ga vooral door!
    Veel plezier!
    xx Janneke

• 26 Mei 2014 - 20:16

Marie-jose:

Geweldig mensen en sas met stip op 1 haha have fun xx

• 26 Mei 2014 - 21:20

Jany:

Hi Mates!

Wordt helemaal jaloers van jullie mooie verhalen. Ik zie en voel de lay back mentaliteit helemaal hier aan de overkant ;) Geniet er vooral van, en blijf vooral de leuke verhalen schrijven zodat wij hier mee kunnen genieten met jullie.

PS. neem voor mij 1 of 2 dozen van die heerlijke TimTams mee ;)

No worries mate, just enjoy youre time!

Liefs
    Jany

• 09 Juni 2014 - 15:30

Nicole:

allemaal TOP, lees ik wel.
    en op de foto's te zien, ook nog gezond bezig met fruit.
    moet niet gekker worden.
    Blijf genieten!